31.01.2024 / 15:56
StoryEditor

W 2023 roku w Polsce otworzyło swoje sklepy 30 nowych sieci! Jakie marki chcą podbić polski rynek?

Galeria handlowa, zdj. ilustracyjne (fot. Shutterstock)
W 2023 roku rynek nieruchomości w segmencie handlowym urósł o kolejne 380 tys. mkw. Tym samym, jak wynika z danych Colliers, łączne zasoby powierzchni w centrach handlowych w Polsce wzrosły do około 12,9 mln mkw. GLA. W Polsce pojawiło się w minionym roku 30 nowych marek stacjonarnych. Dużo działo się także w e-commerce.

W 2023 roku rynek handlowy w Polsce wzbogacił się o 30 nowych marek, z których większość zadebiutowała w aglomeracji warszawskiej. Wśród nich znalazły się marki Lush,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
23. kwiecień 2025 02:30