W całym 2023 roku wartość koszyka FMCG monitorowanego przez NielsenIQ i GfK wyniosła 275,3 mld zł, co oznacza wzrost około 11,2 proc. Wzrost ten jest niemal równy średnio...
13.02.2024 / 17:17
StoryEditor
Ile wart jest rynek FMCG w Polsce? Najnowsze dane NielsenIQ i GfK zaskakują. Polacy wydają więcej na papier toaletowy niż pielęgnację twarzy
W 2023 roku koszyk spożywczy urósł o 11,8 proc., tj. do 200,5 mld zł (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Koszyk FMCG był wart w 2023 roku 275,3 mld zł. Wartość kupionych w Polsce produktów spożywczych wzrosła w tym czasie o 11,8 proc., natomiast chemii domowej i kosmetyków o 13,4 proc. - wynika z danych NielsenIQ i GfK udostępnionych portalowi wiadomoscihandlowe.pl.
NAJCZĘŚCIEJ CZYTANE