16.02.2024 / 15:05
StoryEditor

Kampania Biedronki może nie wypełniać znamion uczciwej reklamy. UOKiK wskazuje uchybienia. Mamy komentarz

Plakat i paragony z hasłem ”Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl” (fot. wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Biedronka robi wiele, aby kupujący w jej sklepach zauważyli hasło „Od 2002 roku Biedronka tańsza niż Lidl”. Tylko czy w tym przypadku nie mamy do czynienia z nieuczciwą reklamą? Sieć handlowa nie daje wskazówek, na jakich danych opiera swój slogan, a UOKiK ma w tej sprawie jasny komunikat.

Sieć sklepów Biedronka prowadzi obecnie kampanię billboardową, w której informuje, że jest tańsza od Lidla od 2002 roku. Ten sam przekaz drukowany jest od kilku dni na parago...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
23. kwiecień 2025 01:31