25.01.2024 / 14:59
StoryEditor

Wbrew pozorom stosunek jakości do ceny jest dopiero trzecim kryterium wyboru miejsca zakupów. Są dwie ważniejsze cechy detalisty

Zaufanie do sieci jest ważniejsze od ceny (fot. Shutterstock)
Kryteria cenowe nadal są ważne przy dokonywaniu zakupów, ale konsumenci wyżej stawiają zaufanie do marki i szeroką ofertę. Co prawda porównują ceny w internecie, ale wciąż chętnie kupują offline – wynika z badania EY Retail Performance Ranking 2023. Zrównoważony rozwój jest jednym z pięciu kluczowych czynników wyboru produktów, choć rodzimi klienci częściej aspirują do kupowania zrównoważonych produktów niż w rzeczywistości mogą sobie na nie pozwolić.

Inflacja, spowolnienie gospodarcze, rozwój e-commerce i nowych technologii jako pola rywalizacji o serca i kieszenie konsumentów – to wyzwania dla firm zajmujących się handlem d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
23. kwiecień 2025 00:32