09.02.2024 / 14:15
StoryEditor

Rosnący rynek produktów bez opakowania stawia nowe wyzwania przed sieciami handlowymi i ich logistyką

Czy Polacy przekonają się do kupowania ryżu i makaronu na wagę do własnego pojemnika? Jak wynika z raportu „Rozpakowanie kwestii pakowania bez opakowania” przygotowanego przez firmę FM Logistic, w wielu krajach taka forma zakupów zyskuje na popularności. Dzięki wsparciu ze strony operatorów logistycznych, którzy dostosowują się do specyficznych wymagań tego segmentu, to rozwiązanie staje się dostępne dla coraz większej grupy producentów i dystrybutorów.

Jak zauważają autorzy raportu FM Logistic, kupowanie sypkich produktów, takich jak kasza, makaron czy płatki śniadaniowe na wagę i do własnych, wielorazowych pojemników to wyr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu
23. kwiecień 2025 00:32